Toteutustekniikkaankin löytyi konseptin edetessä oiva ratkaisu, joka onnistui yhdistämään kuvitustaiteilijan uniikkia ja fyysistä kuvitustyyliä CGI:llä tuotettuun liikkeeseen. Kun 3D-animaation frame ratea vielä laskettiin saatiin näihin hyvin vähäeleisiin animaatioihin luotua nostalginen animaatioelokuvista tuttu tunnelma.

Samalla ajatuksella voitiin esitellä JCDecaux’n pintojen tarjoamia ominaisuuksia, kuten vierekkäisten näyttöjen synkronointia. Toteutuksissa nuoli hyppi näytöltä toiseen ja tunnetut kilpakumppanit osoittelivat tietä voittoihin ja kuuluisiin kampanjoihin.

Tulokset:
Kampanjointi onnistui osoittamaan tietä JCDecaux’n logon pariin. Tyyli tunnistettiin hyvin juuri JCDecaux’lle ja se vaikutti positiivisesti brändimielikuvaan – sitä pidettiin oivaltavana ja modernina.


huomioarvo 18–34-vuotiaiden vastaajien keskuudessa

mainontaa huomanneista mielikuva JCDecaux’sta muuttui positiivisemmaksi

korostuneet mielikuvat

Tutkimus pohjautuu yhdeksän päivän mittaiseen presidentinvaaleihin reagoivaan kampanjaan.